Biorąc pod uwagę ilość części, kabli, zaślepek, tkanin, farby, itd. w aucie to... zajęło by Ci to trochę czasu.
Ile koncerny zarabiają srednio na jednym sprzedanym aucie...
Zwiń
X
-
Fotele, tapicerki nie sa robione w fabryce. Fiat zamawia w w firmie podwykonawcy i to pod konkretny samochod.
Odlewy przekladni kierowniczych tez robione sa gdzie indziej, niz pozniejsze ich skladania, a o zakladniu do auta nie wspomne.
Jeszcze inaczej. Skrzynia DSG7 w detalu kosztuje 35tys zl. A cale auto mniej niz 70tys :lol:
Komentarz
-
-
z ta cena Insygnii to ciekawe, tylko czy prawdziwe... akurat Opel jest firma, ktora na kazdym sprzedawanym samochodzie traci kilkaset euro (ale moze na Insygni akurat zarabia tyle ze traci na reszcie...?).
Fakt faktem, ze nasza ukochana Ojczyzna (nie tylko zreszta nasza bo u innych tez tak zwykle jest) zdziera z ceny kazdego nowego samochodu 23& VAT i jeszcze akcyze (bodajze 2%?). Wiec 1/4 ceny to haracz dla panstwa ludowego i dlatego im zalezy zeby kupowac nowe a nie uzywane... a nie zadne tam bezpieczenstwo czy ekologia.
[ Dodano: Sob 16 Lut, 13 12:02 ]
Zamieszczone przez MaicroftJeszcze inaczej. Skrzynia DSG7 w detalu kosztuje 35tys zl. A cale auto mniej niz 70tys :lol:
Motyla noga! co za zlodzieje....
ciekawe ile faktycznie kosztuje jej wyprodukowanie....
Komentarz
-
-
Kiedyś w dawnych czasach jak daewoo nubira to było całkiem fajne auto (kosztowała coś koło 50 tys) pamiętam, że obiło mi się o uszy, że koszt wytworzenia auta (materiał i koszty pracy) to mniej niż połowa ceny salonowej. Reszta to kredyty, amortyzacja, reklama i koszty opracowania no i marża - producenta i handlowca.
Pamiętam też jak któreś z niemieckich stowarzyszeń swego czasu usiłowało zmontować golfa wtedy IV z części dostępnych w oficjalnej sprzedaży - już koszt samych części bez nadwozia którego nie ma w sprzedaży znacznie przekroczył cenę podobnie skonfigurowanego auta w salonie.
pozdrawiam.sotdi
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sotdiPamiętam też jak któreś z niemieckich stowarzyszeń swego czasu usiłowało zmontować golfa wtedy IV z części dostępnych w oficjalnej sprzedaży - już koszt samych części bez nadwozia którego nie ma w sprzedaży znacznie przekroczył cenę podobnie skonfigurowanego auta w salonie.Czarny Elegance
Komentarz
-
Komentarz